Oferujemy wagi samochodowe najazdowe (wyniesione ponad teren) oraz wagi zagłębione (równe z gruntem), w wielu wariantach, dostosowanych do potrzeb klientów.
Wybierając wagę samochodową, należy uwzględnić:
- maksymalny ciężar ważonych pojazdów (maksymalny zakres ważenia)
- długość ważonych pojazdów
- lokalizację wagi z uwzględnieniem wymaganej przestrzeni manewrowej dla aut
- warunki terenowe (wysokość wód gruntowych, ukształtowanie terenu wokół wagi)
- organizację procesu ważenia pojazdów
Różnorodność oferowanych rozwiązań, a także nasze prawie 30 letnie doświadczenie to atuty, dzięki którym możemy zaspokoić potrzeby praktycznie każdego klienta. Nasze urządzenia są skonstruowane tak, aby zapewnić jak najwyższą i trwałość. Jednocześnie cena wagi samochodowej jest skalkulowana tak, aby zapewnić jak najlepszy stosunek do jakości oraz funkcjonalności.
Jako jedyni w Polsce produkujemy wagi przeznaczone i specjalnie zaprojektowane do posadowienia na pochyłym podłożu.
Ze względu na sposób zabudowy względem poziomu gruntu, wagi samochodowe dzielimy na:
- Część jezdna jest równa z otaczającym gruntem
- Uproszczony wjazd i zjazd z wagi
- Minimalna wymagana powierzchnia zabudowy pod wagę
- Dostęp pod pomost poprzez włazy rewizyjne
- Pełen dostęp do przestrzeni pod wagą bez demontażu pomostu (bardzo proste czyszczenie)
- Minimalne ryzyko przymarznięcia zimą
- Wymaga odprowadzenia wód opadowych
- Wyniesione ponad grunt, płyta jezdna na wysokości do 38cm ponad teren
- Wjazd na wagę poprzez najazdy o długości ok. 4m
- Lokalizacja musi uwzględnić długość najazdów oraz konieczność wjeżdżania aut na wagę na wprost
- Długość najazdów w połączeniu z niewielką wysokością wagi zapewnia łagodny wjazd i zjazd
- Opcjonalne burty, zabezpieczające przed zsunięciem się samochodu z wagi.
- Łatwo dostępna przestrzeń pod pomostem (uproszczone czyszczenie)
- Nie wymaga instalacji odprowadzającej wody opadowe
- Zakres ważenia 60t (dla wagi 18x3m) lub inny
- Pomost 18x3m (najczęściej zamawiany) lub o innych wymiarach
- Pomost wagowy żelbetowy (prefabrykowany), stalowo-betonwy lub w pełni stalowy, pokryty blachą łezkową
- Fundament wagi wykonany na miejscu na mokro lub na prefabrykowanych stopach fundamentowych, ustawionych na nośnym podłożu
- szlabany,
- czytniki kart identyfikacyjnych RFID,
- sygnalizacja świetlna,
- oprogramowanie komputerowe, służące do obsługi procesów ważenia
- kamery telewizji przemysłowej,
- systemy automatycznego ważenia pojazdów.
Więcej informacji znajduje się w dziale poświęconym wyposażeniu dodatkowemu wag.