Waga fundamentowana zagłębiona, z pomostem żelbetowym prefabrykowanym. Beton wysokiej klasy, mrozoodporny, wodoszczelny, na kruszywie bazaltowym łamanym.
Pomost posiada właz rewizyjny (jeden lub więcej), który umożliwia swobodne wejście pod wagę, a tym samym czyszczenie przestrzeni pod wagą. Dzięki temu nie ma potrzeby wyjmowania pomostu z użyciem ciężkiego dźwigu i udziału serwisu producenta.
Parametry techniczne |
Konstrukcja pomostu wagowego |
Zagłębiony, żelbetowy prefabrykowany (beton klasy C40/50 na kruszywie granitowym łamanym, szczelność W8, mrozoodporność F150), cztery segmenty, z włazem rewizyjnym. |
Fundament |
Żelbetowy, wylewany na miejscu montażu, głębokość 106 cm |
Długość pomostu wagowego |
18m (inne długości na życzenie) |
Szerokość pomostu wagowego |
3m |
Wysokość pomostu wagowego |
0cm (równy z jezdnią) |
Przetworniki tensometryczne |
klasy C3, analogowe/cyfrowe* |
Miernik wagowy |
Rhewa, Rinstrum, Systec |
Stopień ochrony przetworników |
IP68 |
Porty komunikacyjne |
RS232, RS485, RS422, Ethernet, Profibus, MODBUS* |
Okresowe przeglądy techniczne |
nie wymagane |
Zasilanie |
230VAC, 12VDC |
Pobór mocy |
15-20VA |
|
|
|

Wyposażenie dodatkowe do wag:
Program Jonkar Szlabany Sygnalizatory drogowe Czytniki kart RFID Czujniki położenia pojazdu Kamery przemysłowe CCTV Burty wagowe |
* w zależności od miernika wagowego i opcjonalnego wyposażenia
Budowa wagi zagłebionej: kolejne etapy, od przekazania placu budowy do legalizacji wagi (stan przed całkowitym zagospodarowaniem terenu wokół wagi)